Tlumení hluku v autě – jak na to jdou profesionálové?

0-uvodni

 Redukce míry hluku pronikajícího do auta je poměrně složitá záležitost, která vyžaduje zásah opravdových odborníků. Jen zaškolení profesionálové, kterým již pod rukama prošlo pěkných pár stovek vozů, totiž dokážou vůz odhlučnit nejen tak, že to bude opravdu poznat, ale zaručí i vysokou životnost použitých materiálů.

Odhlučnění vozu vyžaduje výrazný zásah do interiérových i exteriérových částí vozu. Aby nedošlo k jejich poškození, musí být provedeno maximálně šetrně. Je k tomu zapotřebí speciální nářadí, které poslouží k bezpečnému odmontování tapecírunku, sedaček, plastových částí, kol apod. Toto nářadí obvykle nenajdeme v úplně každé garáži, proto opakujeme, že je lepší svěřit práci do rukou profesionálů.

Při práci na voze je nutné zachovat maximální opatrnost a zajistit, aby byly jednotlivé části vozu, které jsou obvykle náchylné ke škrábancům a jinému kosmetickému poškození, v naprostém bezpečí. Aby se eliminovalo riziko poškození laku nebo plastů, používají se speciální ochranné fólie a pásky. Že někdy upadne šroubovák nebo špachtle se prostě stává a nelze se tomu vyhnout. Obalujeme proto jak lesklé části vozu v interiéru, tak zvenku.

Maximální životnost použitých materiálů

Abychom zajistili maximální životnost použitých materiálů a ochrany jako takové, před jejich aplikací důkladně odmašťujeme všechny povrchy. Pokud bychom to neudělali, odhlučňovací materiál by nemusel správně držet, čímž by byla ovlivněna jeho efektivita, popřípadě by po nějaké době mohl odpadnout. Materiál je také nutné řádně zaválečkovat, aby se v ochranných vrstvách nevytvořily bubliny.

Skuteční profíci při práci dbají také na vhodnost používaných ochranných prostředků. V jejich výbavě najdete několik typů rukavic, z nichž každý slouží k jiným účelům. Pokud se mění stropnice, jsou nutné čisté, bílé rukavice, aby se zabránilo zašpinění povrchu. K ošetření plastových částí se používají rukavice klasické, černé, zatímco ještě jiný pár si technik vezme k odhlučnění podběhů, což jsou velké, externí části vozu, u nichž se technik snadno zašpiní.

Všechny výše zmíněné práce a pracovní postupy považujeme za oborový standard a dbáme na to.


×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.